Ignorance.Is.Bliss

~my 'Other' side~

Identiti Terbongkar

IDENTITI PEMILIK SEBENAR CHELSEA
TERBONGKAR
KUALA LUMPUR: Identiti sebenar pemilik kelab bolasepak terkenal dan terhebat di eropah, Chelsea FC, akhirnya terbongkar apabila seorang peminat setia kelab itu secara tidak sengaja terserempak dengan individu terbabit ketika balik bercuti ke kampung halaman. Ketika ditanya, Harismovich, atau nama sebenarnya Mohd Adam Haris, yang berusia hampir 2 tahun, menafikan sekeras-kerasnya dakwaan itu.
Segala-galanya berubah apabila pada suatu ketika, beliau menerima satu panggilan telefon dari seorang individu yang tidak dikenali dan peminat setia tadi terdengar nama pengurus pasukan Chelsea FC yang baru iaitu Lius Felipe Scolari atai "Big Phil", seperti yang dikenali di media massa, dalam perbualan mereka. Peminat setia tersebut sempat merakamkan beberapa keping gambar dengan menggunakan kamera telefon bimbitnya sebelum diusir pengawal peribadi Harismovich. Berikut adalah perbualan yang sempat di dengar oleh peminat setia tadi.

Harismovich: wei!!.. aku dah kate ko jangan kecoh-kecoh! sekarang semer orang dah tau. kantoi tol la ko ni.. sape nak explain ni. jawab! jawab!..

Harismovich: oh ye ke?.. bukan ko ke yang kecoh?.. laa, ye ke.. sorry la bro.. ntah la.. weh, mamypoko tu uncle aku beli kat kl. ok la. selesa la jugak..
Harisnovich: hmm.. aku tak sure la. tapi aku rasa harga dia dalam $40 mil la.. tu la pasal.. tapi nak wat macam mane. aku nak player macam dia... melawan plak.. aku tak bayar gaji ko kang..

Harisnovich: Hish!.. sengal tol. dah la tak ngaku.. season depan kalau tak perform mampos ko. aku sumbat henpon ni dalam b****t ko..


Setelah menyedari dia diperhatikan, Harismovich segera meniggalkan kawasan itu bersama pengawal-pengawal peribadinya dengan menaiki sebuah kereta yang kelihatan seperti kancil 850cc yang dimiliki ibunya, dipercayai sebagai kenderaan samaran supaya indentitinya tidak diketahui umum. Sehingga kini pihak Chelsea FC masih gagal dihubungi untuk mendapatkan pengesahan. - REUTER-

0 comments:

Confused?

To love is to suffer.
To avoid suffering one must not love.
But then one suffers from not loving.

Therefore to love is to suffer, not to love is to suffer.
To suffer is to suffer.
To be happy is to love.
To be happy then is to suffer.
But suffering makes one unhappy.

Therefore, to be unhappy one must love, or love to suffer, or suffer from too much happiness.

So.. which one is it?!..

To love or to suffer?..

Labels

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani
Add to Technorati Favorites
Add to Technorati Favorites